Gåtur i det lokale

Der er sket meget siden sidste gang jeg skrev. Sommeren har været der. En masse badeture på alle Storkøbenhavns strande med mine kære venner, som jeg ikke har set i lang tid og havde en masse at gå igennem med. Og så er den store FLYTNING kommet over alle mine venner. Alle samler sig inde i byen. Også jeg er flyttet ind til der, hvor det hele sker. Jeg er flyttet sammen med to smukke piger, der har en helvedes masse at byde på og som er fantastiske t være med. Jeg tænker på os som en trekløver, hvor hvert et blad har helt forskellige mønstre, men som passer sammen som en mosaik. Vores Mint Penthouse er blevet stedet, hvor folk samles og dyrker det meget danske “hygge”. Om hyggen på et tidspunkt, hvor vi har hevet nogle flere møbler med hjem, bliver til et sted ‘where the wild things are’, er ikke utænkeligt. Men indtil videre føler vi os som de eneste beboere i opgangen, da de andre sjældent stikker næsen udenfor lejligheden. De fine ældre balletdansere, som bor i resten af vores sydlandske opgang, får lov til at være i fred lidt endnu.
Det helt vidunderlige ved vores placering er, at ligeså snart man træder udenfor døren, er der liv på gaden stort set alle døgnets timer, og gåturene bliver meget mere underholdende, da jeg endnu ikke er begyndt at savne naturen. For mig er dette Sex and The City, og jeg vil nyde det fuldt ud. Jeg har store planer for den nærmeste fremtid, dem skriver jeg om snart. Jeg ville bare komme i gang. Jeg er tilbage.
xxK



Kjole Day Birger et Mikkelsen Trøje Vintage (Rusland) Sandaler Nine West Bælte Vintage Armbånd Fafafa

Skriv et svar

