MWB og farvel

Hvor mange gange kan man skifte på en dag? Jeg er i gang med at sætte en rekord. Lige siden alt mit tøj er kommet op at hænge i mit og Leelas walk in closet med senge, er det blevet 1000 gange mere fristende at hive noget nyt ud og tage det på. Jeg skiftede endnu engang i dag, da jeg skulle sige farvel til min søde veninde. Det blev et noget mere gipsy outfit, som jeg smuttede i, da vi begav os hen til Christiania for at høre en reggae/hiphop koncert af 2 finske fyre. De fik gang i en del christianiter, som havde gang i en del joints og Børneteatret på Staden. MidWeek Brakes var en del roligere end sidst men stadig fedt og noget af det mest stemningsfyldte outing, jeg har været på i byen.


Kjole Day Birger et Mikkelsen Trøje Vintage Bælte Vintage Sandaler Monki

Skriv et svar

