Min Have

Her er mine venner:

Tænk, at have været i Zoo i flere måneder uden at gå rundt og besøge dyrene. Det fortrød jeg øjeblikkeligt den dag jeg tog en tegneblok med og tegnede skitser af dem. Søløvene lå ganske dovne og hyggelige i solen, og næsten smilte af nydelse. Elefanterne var lidt svære at finde mens tigeren havde det der blik i øjnene: “I wanna bite you!”, lige efter at den havde lavet et ganske menneskeligt benstræk, der end ikke flere folk kan udføre! Alt i alt en superhyggelig tur i Zoo’en for mig.

Skriv et svar

