Det hele startede med…

CFW SS11.
Placering: København.
Tidspunkt: 11-14 august 2010.

Forberedelser.

Dagene inden modeugen er stresssede.. ikke fordi jeg har nogen planer eller ved hvad jeg kommer til at foretage mig, men blot fordi jeg er kommet i den rytme, hvor jeg skal være parat til hvad som helst, ikke mindst 4 dages intensiv fest, ømme fødder, smukke mennesker og det, der nu hører til opvisninger af det nyeste nye.

Så jeg cykler:
2 par sko får hæle på;
der bliver indkøbt moderigtige smykker i stor stil;
en blazer bliver afleveret på renseriet (og kommer først hjem efter modeugen, da der skal soves ud om dagen);
og maden købes ind (vi går Ikke på mode diæten).

Kalenderen for shows og fester synkroniseres med iPhonen, så der altid er styr på hvad der sker og hvor.
Så er jeg næsten klar!




Øreringe Horn, Ringe Sølv, Alting Beadhouse

Skriv et svar

