The call from the past

Jeg havde hørt alt for meget om de timer, til at kunne ignorere det. Samtidig ønskede jeg igen at komme ned i flade sko, booste attituden og lære noget nyt. Flow Dance Academy afholdt dansedagene i samme uge som modeugen, hvilket for de fleste ikke burde udgøre et problem, men for mig skabte en marathon:
valg af hip-hop sæt, der havde den helt rigtige bredde, længde og farve, der gerne går igennem outfittet;
/dag et fløj jeg rundt i lejligheden, gennemprøvede alle t-shirts og fastslog at der intet var at gøre, og jeg måtte simpelthen droppe timen, da Ida hev en vintage Chanel tee ud af skabet og reddede mig/
dans for fuld udblæsning i 2 timer, i et rum, der på under et kvarter bliver varmere end sauna;
en cykeltur ind til byen, højst 20 min til bad, skift i et sæt, der er valgt og lagt frem på forhånd;
løb over til et show, fest etc.

Med sådan et program var jeg sikret adrenalin i blodet og energi nok til at danse endnu mere resten af natten.


T-shirts H&M Herre Chanel

Skriv et svar

