Fasten your seatbelts. We’re turning the autumn mood on.

Det kan mærkes og det er uundgåeligt. Sommeren svingede over i efteråret ligeså uforudsigeligt som da mit iTunes shufflede fra Nancy Sinatra til Nik&Jay. Jeg skiftede dog hurtigt videre, for nu vil jeg gå i hvile, takke nej til alle facebook events invitationer, stille vækkeuret og blive et fornuftigt voksent menneske, der kan få ordnet dagens to do liste inden månedens udgang. Jeg vil, kort sagt, koldblodigt dræbe mit sociale liv. /Eller næsten da/.






Alle billeder er taget af Ivan Dunsmore
btw. denne bløde og kradsende trøje er pakket ud igen og var i brug allerede i dag; denne darling stammer fra min mors unge dage i Rusland.

Mangler lige at høre hele teksten, men aner vist min vibe fra sidste uge i denne her.

Skriv et svar

