Cello og alt på Molen

Den eneste gang jeg bevægede mig udenfor døren i dag var, da jeg skulle ud og høre Chimes&Bells ved P3 Barometerets event på Molen. Jeg tog de mest farverige og antivinter-agtige bukser på og begav mig ud på min første koncert (hvis man glemmer stort set hele Roskilde 2009) kun i selskab med mig selv. Jeg er til gengæld sikker på, at jeg fik hele musikoplevelsen med. Bandet, som jeg kun havde læst anmeldelser om, lyder slet ikke som klokker, men har en meget sikker dyster lyd, med en forsanger der leverede virkelig lækker dyb alt og en sanger med en helt ren stærk tenor. Jeg tænker sikkert meget mere end nødvendigt på alt det med efterår, men Chimes&Bells har den helt rigtige efterårs-, pejs og lange nætter-agtig lyd. Så gæt, hvad jeg skal ud og shoppe når deres debutplade kommer ud engang i oktober? 🙂



Billeder er taget af Nicolai Levin for Trailerpark Festival


Bluse Cos Bukser By Leela Legêne Sko All Stars

Skriv et svar

