Shot Grande of inspiration FW10

For the first day of fall my baby gave to me.. i wish i wish.. Jeg har brug for at vinde i lotto og begynde at gå i butikker igen. Jeg kan ikke huske sidste gang, jeg har købt tøj. Jeg har forbrugsabstinenser og det hjælper ikke noget at jeg efterhånden har lagt en plan ned til de mindste detaljer om hvad jeg har brug for dette efterår. Der skal ikke være mere rock’n’roll’et ødelagt tøj, hellere ikke gothiske sorte og svævende materialer. Jeg vil sætte mig ned og strikke nogle lange halstørklæder og sokker i efterårsagtige lækre farver og tage så mange af dem på, så jeg glemmer hvad definitionen af kulde af. Underligt nok gav min søgning på style.com, hvor alle de følgende billeder er fra, ikke så mange tilfredstillende resultater, men her er hvad jeg tænker i retning af:
Burberry Prosrum




Acne
a




Yndlingsfarverne hos Versace, Adam, Marc Jacobs og TSE




Sublim style af maxis hos Aquascutum, Reed Krakoff, Richard Chai Love og Yohji Yamamoto




Need to have bukser og Draperinger hos Stella McCartney, Haider Ackermann, BCBG Max Azria, Elle Tahari og Jeremy Laing..






Kæmpe post, jeg ved det, men jeg har meget mere endnu. Der er jo også efterårsSKO ♥

Skriv et svar

