French Cuisine for Servantless Danes

Er lige blevet færdig med at se en film, jeg havde glædet mig til i lang tid. Ligesom en oplevelse, du allerhelst vil strække og nyde i fulde drag. En nydelse, du bliver øjeblikkeligt sulten af. Som min seneste personlige forandring (samt med mit nye grin) vil sikre at jeg vil se billeder af foran mine øjne og vil kunne smage i munden. Filmen har endnu engang givet mig lyst til at sætte ild i pejsen med de behændige blondine-briketter, tage fat i den største Brie, sprødeste brød og blødeste smør og nyde tiden og smage på maden i stedet for skyndsomt at blive mættet.
Det er ikke lang tid siden jeg sidst havde haft præcis den samme craving og der havde jeg husket at tage et par billeder!

og de to stjerner, hver i sin klasse

Julia Child

og Meryl Streep
Bon appétit!

Skriv et svar

