Run and hide – but a face will still pursue you!

De sidste weekender har stået i fest&farvers tegn. Min homie Leela afsluttede sin 3. 7-års periode og blev, ifølge Steiner, et voksent menneske, der fra nu af måtte helt og aldeles forme sig selv. Som hun nu plejer, holdt hun en storslået temafest med sin tvillingebror, der dette år opfordrede gæsterne til at troppe op i de fineste kjoler og suits men skjule sit ansigt for underholdningens skyld. Som jeg så ofte ender med, havde jeg outfittet planlagt i 2 uger op til festen, og derfor var forventningerne til de andre skyhøje på selve aftenen. Selvom ganske få stillede op til fotograferingen, var festen en success på alle områder.
















Blandede inspirationsbilleder fra Bal Masque i Penthousen og 90 Vogue France Anniversaire i Paris.
Mit outfit bestod af en Karen Millen kjole, Buffalo London Mary Janes og håndbroderede satinhandsker (som var mit DIY projekt i en dags tid)

Skriv et svar

