Min fighter er væk

Sidste modstandstræk er afprøvet. Jeg smider håndklædet i ringen og bestiller en synstjek i morgen. Mine røde øjne, som brænder hver eneste dag er begyndt at løbe i vand i dag. Og når jeg ikke længere kan være på Facebook uden at se 2 News Feed er dét løb kørt. Nu må jeg face det og finde ud af hvor galt det står til. I mellemtiden har jeg kigget på mine muligheder. Jeg har aldrig været god til solbriller.. men tror måske de her modeller kunne gå an…har allerede læst hele styleguiden, men krydser dog fingre for at jeg kan klare mig foruden.
Prøvede en spontan idé af i dag, der syntes at hjælpe big time mod sorte rande og hævede trætte øjne: isterninger på vatrondeller, hvilende på øjenlåg, som smelter langsomt, får den brændende følelse i øjnene væk og, bonus, få dig til at falde i søvn.

Versace, temmelig voksen model

Prada, meget enkel og så fin i farven

Chanel, ret cool tie dyed, lidt a la et par laksko, som jeg var helt vild med, fra Prada FW2007, btw. et af mine yndlings år med Prada.
Anyways, den her model kommer ikke til at klæde mig, overhovedet, så videre:

Chanel igen, den her gang helt helt i orden, måske bortset fra det alternative bling på stængerne.. selvom, hvem ved om denne farve vil se meeeeget underligt ud.. især om sommeren. Jeg tror faktisk at det her er endnu et no-go.

Denne her lille sag har fået mig til seriøst at overveje briller til mine stakkels øjne, hvis det viser sig at de har brug for det.
Det næste minus er: omgangskredsen, som stort set aldrig har hørt om mit uperfekte syn. Jeg må bare håbe på at de kender mig så vel, at de ikke engang i et splitsekund tænker, at jeg gør et forsøg på at “bring fake eyeglasses back”.

Damn, krydser virkelig fingre.

Skriv et svar

