Miss the light

Såh… jeg har en lille pause fra arbejdet, som jeg skal bruge på at tegne, finde ud hvilke kunst eller design-orienterede skoler har noget godt at byde på og afslutte alle mine organiserings-projekter. De sidste dage har budt på utroligt lidt solskin, især fordi jeg tilbragte alle mine dagstimer mindst 3m fra vinduerne og foran computeren, så jeg har fået en idé, jeg hverken kunne få ud af mit hoved for et halvt år siden eller nu. Mit hår har på et tidspunkt set sådan ud:

så hvis man ikke tæller de lyserøde striber, der overgang har været en del af min frisure, har det set sådan ud for det meste. Så da forandringen kom i foråret:

blev det hele straks mere spændende. Siden har det både gennemgået Olsen og Lindsay Lohan faserne, som grundet sin celebrity status var interessante og overskuelige. Men nu skal der ske noget, meget snart. Og nu bruger jeg igen Abbey Lee som eksempel. Selvom det ikke bliver helt platinblondt (da procenten af denne fake hårfarve simpelthen er for høj i Danmark), har jeg dog forhåbninger om at det vil gøre lige så meget for hele udstrålingen at få sol i håret.

Abbey med det glamourøse hår og den fantastiske stil under dette års modeuger.
Billeder er bl.a. fra bloggen Stockholm Streetstyle

Skriv et svar

