Can’t take my mind off…

boots.
Har allerede brugt over 24 timer i løbet af én uge på at net-kigge på nogle sko, der vil kunne løfte mig over sneen, uden at jeg glider, som ikke er sorte, som ikke ligner alle andre folks og som findes i min skostørrelse. Det er en svær opgave og efter at have været helt sikker på 2 forskellige modeller, kan jeg alligevel mærke at jeg ikke vil være i stand til at vælge før jeg har set Alle mulighederne. Det er lidt trættende, men nu vil jeg kigge på de her 3 modeller i et par dages tid og så træffe den endelige beslutning.

Zara, 899,- : kan være muligt at de er for høje eller har en underlig bøjning. (ved hellere om de stadig har dem i butikkerne)

Urban Outfitters, ca. 885,- inkl. shipping : ingen særlige tvivl her, jeg tror at de er perfekte med sine 12 cm i hælen og 3 på plateau. De svarer perfekt til mine krav men er nu lidt i tvivl om hvorvidt træplateau er et spændende nok indslag eller om de er for klassiske i forhold til min stil. (og så har jeg lige opdaget at de ikke har dem i min str. længere)

French Connection, ca. 890,- 11cm høj hæl, deres eneste mangel er den sorte farve…

1 comment
  1. Andrew said:

    Kit’ul’ka!!! Privet!!! ti kuda podevalas’ ne vigu tebya v skype papa

Skriv et svar

