Fritid

Før i tiden var jeg en

men her på det seneste er det blevet lidt for anstregnende for mine øjne at koncentrere sig om bogstaver i lang tid, og derfor er alle mine læse-projekter blevet sat på stand by. Imens har jeg googlet mig frem til flere serier, jeg kunne blive optaget af. Det gode ved serier er at:
et afsnit varer højst 42min.
der kommer jævnligt et afsnit til, som man ikke har set
de kan kombineres med spisning, lakering af negle og en masse andre nødvendige og vigtige opgaver
der er for det meste en del venner, som følger med i dem, og diskutere det sidste nye
man har ikke brug for et liv





Desværre er jeg nu helt up to date med dem allesammen, så nu er det på tide at finde en ny aflslappende og ikke krævende hobby.
Btw.
Afsluttede serier:
Sex And The City
Friends
The Beautiful Life

Serier, jeg har været i gang med:
Charmed
Desperate Housewives
O.C. (som jeg nu er gået i gang med at se helt forfra)

Skriv et svar

