shopping is addictive

Når jeg ikke har købt noget i lang tid, er der også meget stille mine trangreflekser (nyt ord). Men når jeg først kommer i gang er det ligesom en orkan det lægger alt *i kurven* og så ser man alle sine opsparinger svinde ligeså hurtigt som det tager mig at drikke en latte. Anyways, nu er jeg kommet i gang, så der er ikke andet at gøre end det at suse forbi Weekday på mit togt. Og endnu mere spændende bliver det fordi jeg gøre det imorgen, hvor de i forbindelse med St. Valentines dagen uddeller gratis tatoveringer, de helt rigtige af slagsen. Det bliver bloody interesting.

Her er indkøbslisten:

160DKK

160DKK

450DKK

350DKK – love it

Skriv et svar

