Nude

Jeg ser så meget frem til noget nude Martin Margiela simplicity-inspireret forår for mig på den ene side, med YSL-farverne og den glamourøse stemning på den anden side.
Til sommer har jeg en anden plan. Indtil videre er det surfer, American Dream, lidt ligesom sidste år, jeans, tee’s.. det skal være let og sjovt.. måske kunne jeg tænke mig noget fra Comme des Garçons. Ja, det er planen. Den ligger nu tæt op ad de SS kollektioner, som jeg gennemgik yderst perfektionistisk her i efteråret.
Salut, jeg glæder mig til varmen!










Skriv et svar

