tanzen tanzen

I de sidste par dage har jeg cravet: chokolade og cola. Hele tiden, dagen lang. Og selvom jeg en af dagene så en Cola dåse i min hånd, havde jeg haft en stærkere trang til juice, mælk og vand med citron i.
Det må simpelthen være pga. min nye dansereform. Jeg er kommet i gang igen, for real. Indtil videre har det stået på i 3 uger, men jeg er stadig ikke kommet op på mit ønskede antal timer, der skal ramme de 7 timer om ugen.
3 x hip hop
1 x house
1 x ragga
1 x fysisk træning
1 x jazz/moderne

Dans giver mig det højeste adrenalinkick… det er faktisk for vildt, til at kunne beskrives..

Skriv et svar

