Who’s got the basic instinct?

Selvom jeg også føler mig godt ramt af colour-blocking, neon, overdone bølgen, blev jeg helt paf af at se Sharon Stone med det korte platinblonde hår, mørke øjenbryn og i hendes tone i tone sæt. Det spændende er, at selvom jeg efterhånden føler mig som en erfaren researcher (ah okay, stalker er ordet), så kunne jeg på ingen måde finde hverken en stylist eller en designer, der har stået for karakterernes garderobe i filmen. Er det virkelig rigtigt, at på under 10 år er det blevet til en stor del af film, serier og musikvideoer, der indeholder branding af tøj, mens noget, der ligner det mest udsøgte Calvin Klein, blev forbigået i 1992’s Basic Instinst?
Sharon Stone aka Catherine Tramell er nok den mest elegante, bemærkelsesværdige men stadig afdæmpede person.







Skriv et svar

