shine*

Jeg savner club kids dagene. Mine glimmer, pailletkreationer var noget, jeg var stolt af, selvom hver anden skulle pointere at jeg altså havde noget i ansigtet. Efterhånden er min personlige jantelov kommet lidt ud af billedet og det normale er blevet normen.
Let’s take a walk down the memory line.
Jeg startede ud med nogle små farverige klistermærker, der kunne købes i skolens kiosk (Rusland). Så i 3.+5. klasse på min strenge russiske skole troppede jeg op med nye og endnu mere shiny klistermærker stort set hver dag, hvilket endte med at skabe en ny mode, der drev lærerkollegiet til vanvid.
Desværre ingen billeder af dette.
Allerede i 10. klasse kom begyndte jeg at gå ud og det hele startede på ny, en læbepomade og glimmer/paillet blanding blev det nye hit.

Temporary tats fra Rastablanche: we loved them until there were no more skin.

Næste skridt, ansigstmaling, going pro

Selvportræt, i lilla: altid et plus at have et knækket spejlstykke med på Roskilde.
Selvom du er katten, er det alle de andre, der råber ‘miau’ efter dig.

Uundgåeligt til Halloween

Eller fastelavn


Stemningsbilledet af Pour.

Spraymaling, kun kreativiteten sætter grænser. Advarsel: reel mulighed for at blive afhængig.

Nu har jeg mine kirsebær for resten af livet, og jeg tør vædde med at min Glimmer Er Det Nye Sorte attitude vender tilbage indenfor længe!

Skriv et svar

