tasty stuff

Fordelen ved at danse meget er, at man får sat så mange andre følelser (af den fysiske slags) i gang, at man ikke mærker andet. Hellere ikke sulten.
I dag er min hip hop dansetime blevet aflyst, så jeg sidder i sofaen, sulten og uden krafter.
Og i stedet for at stille sulten, kan jeg meget bedre overskue at skrive om den og om hvad jeg kunne have lyst til at lave af mad.
Grunden til dette er nok, at jeg er ikke særlig god til at lave mad. Jeg kan følge en opskrift til punkt og prikke og skabe et kulinarisk vidunder men et hurtigt kig i køleskabet efterlader min fantasi ligeså så tom som gaderne søndag aften. Samtidig går det altid galt når jeg skal freestyle i mine indkøb. Mine hylder er altid en potpourri af madvarer, der ikke kan sammen, på nogen måde. Og når jeg så håbløst tvinger dem sammen i en ret, husker jeg altid at distrahere mig selv, når den skal spises.
Jeg vil gerne have en kok, så er det sagt.
Og måske er der noget om det, når min roomie Leela siger at jeg altid aber efter den mad hun laver. Jeg vil tror bare at det er underbevidst! I håbet på at lave noget man kan spise op.

Min ønskemiddag i aften:
STARTER

fra bloggen Love & Olive Oil
MAIN COURSE

Jamie Oliver’s opskrift
DESSERT

fra Meet The Shannons
P.S. Jeg er bange for at jeg virkelig ikke kan lide cookies mere.
P.P.S. Kl. er 22, jeg begynder at lave aftensmad.

Skriv et svar

