sun is shining

Dagens start.
Løber ind i modeller ved kaffemaskinen, første tanke: dét skal nok blive en spændende dag.
Bliver inspireret af hele Photoshoot stemningen, der hersker herinde, og overvejer meget seriøst at blive makeup artist, bare som en lille extra. Nu hvor jeg alligevel sætter gang i en masse projekter. Bliver øjeblikkeligt skræmt af de skyhøje priser på uddannelsen og beslutter mig for at do it on my own. På det nuværende tidspunkt, kl. 11, efter en latte og chai, ved jeg at det bliver en god dag (med et besøg på min yndlings Gamle Scene, hvor min mama og jeg skal se Rossinis Barberen i Sevilla) men fremtiden ser mere tåget ud end nødvendigt er.


Jeans Cheap Monday
Bluse Un Jour Ailleur
Halskæde Day Birger et Mikkelsen

– Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Østergade,København,Danmark

Skriv et svar

