MTV vildskab

Kender du det når du ikke kan stå op om morgenen? Det gør jeg, som verdens måske vildeste B-menneske: jeg kan nemt sove til kl.16 på en normal dag, bare fordi jeg har fri; jeg kan nemt abstrahere fra solen, som rammer min hovedpude igennem tagvinduet eller støvsugeren, der roligt kan være igang på mit værelse; jeg har evnen til at digte videre på en god drøm og faktisk se den som en film for mine øjne, dog tror jeg ikke på en halvvågen tilstand og er nu stadig i tvivl om jeg egentlig er vågen når jeg gør det.. der er så meget med mig og søvn og jeg har da også flere gange sovet i et døgn, i træk. Dog her er nogle fif til at få mig op af sengen. De nemme: en latte på sengen, en morgenmadsanretning (jeg er generelt nem at snøre med mad som bestikkelse). De sværere: med et løfte om en shoppingtur (min mors sikker vinder) eller en god ide til tidsfordriv (indebærer en fri dag). Og igår havde jeg prøvet en helt ny en: invitation til MTV EMA Pre-party. Fancy? No kidding.
5 timer er i virkeligheden langt under gennemsnittet af varigheden af en god aften for mig, men denne fests 5 timer er en kurve der hurtigt røg op og toppede resten af tiden. Efter at have set de første 2 optrædende meget nøje på de mange storskærme, blev der senere på aftenen til oplevelser i glimt. Kan tydeligt huske jeg sang med på Giv Mig Dine Tanker og midt i sangen gik det op for mig at Nik&Jat faktisk stod og var meget live på scenen. Så var Camille Jones og Clara Sofie forbi med Morten Breum og Rune RK, så dem i forbifarten, havde meget travlt med at danse. Til sidst blev helt glad da Medina gik på, for nogle af hendes homies havde skuffet mig ved at sige at hun var blevet træt og var gået hjem. Lige nu ville jeg dog ønske jeg havde kigget på scenen bare en gang eller kunnet huske hvad hun spillede af sange. Og gik Pixie Lott overhovedet på? Billederne fra festen viser at hun gjorde, men jeg så det vist ikke og dog var jeg en af de sidste, der gik. Det er altsammen noget rod, men jeg vil gemme de dybe oplevelser til jeg bliver lidt ældre, og der er ingen grund til at lade være når der bliver opfordret til fest!





BLONDS HAVE MORE FUN, WHO ARE WE KIDDING?

Skriv et svar

