chairs

Når ens fjernsyn ikke viser andet end de standard kanaler, der kun kan byde på et hav af nyhedsudsendelser og genudsendelser, madprogrammer og Toppen af Poppen, er jeg mere tilbøjelig til at læse en bog.
Jeg er i fuld gang med at genopvække mit russiske og derfor er det en paperback fra 1956, der nu pryder mit natbord. Det er en komisk spændingsroman om 12 stole.
Originaltitel: Двенадцать стульев
Af: Илья Ильф и Евгений Петров
Apropos stole, så har vi lige bestilt nogle nye til vores lejlighed og som med alt det andet her, kan det ikke blive for anderledes:

Vi blev enige om Philippe Starcks Louis 20. Jeg glæder mig til at byde dem velkommen i vort hjem, og det skal fejres!
Apropos stole og andre møbler… man kan altid ramme pletten med Arne Jacobsens 7’er, men når jeg ser hvor mange auktioner med dem findes på lauritz.com, føles det som et alt for sikkert og efterhånden standard valg.
Det er de her ikke






Og når jeg bliver voksen, skal jeg have de her Eames i alle pastelfarver


Skriv et svar

